Hem • FAQ

FAQ

Vanliga frågor

här har vi samlat de vanligaste frågorna våra kunder ställer till kundtjänst.

Vad kostar frakten när man beställer från er?

De allra flesta reservdelar är små och väger lite, det gör att vi kan skicka dem till ombud för 50:- Detta gäller både till privatpersoner och företag. Vid tyngre och större delar samt maskiner, kaffe och andra större produkter som går till er adress (DHL PAKET) kostar det 225:-

Vilka betalsätt har ni i butiken?

Vi har valt att använda oss av Klarna checkout, som tar både kortbetalningar, konto och faktura, och inom kort även Swish. om man inte vill använda Klarna så finns alternativ som payson, Paypal och banköverföring till vårt bankgiro. De flesta kunderna väljer faktura via Klarna idag.

Hur lång leveranstid är det från er?

I de allra flesta fall kan vi leverera produkterna direkt från vårt egna lager, vissa artiklar som kaffe, kaffemaskiner tar upp till 10 dagar, men de flesta ordrar är hemma hos kunden på 1-3 dagar

Vad händer efter att jag gjort min beställning?

Nu tar vi över, vi kommer att skriva ut fraktsedeln, följesedeln och packa din vara för en säker transport. Du har redan gjort ditt! Tack för att du litar på oss och beställde från oss! Sitt nu ner, ta en kopp kaffe och koppla av, BRA JOBBAT!! Om bara nån dag kommer produkterna hem till dig och du kan använda den vara du köpt från oss! Fakturan får du på din mail om någon vecka.

Kommer jag att få en faktura för min order?

Om du har valt att betala med faktura i klarna Checkouten så kommer du att få en faktura. Betalningstiden är standard 14 dagar på den.